Bu Blogda Ara

31 Aralık 2017 Pazar

YAŞAR HASTA


9 Aralık 2017

MTTB deyim.
Hastaydı. O bizim hasta. Yaşar’dan bir haber yok. Süleyman defalarca aradı. Cevapsız. İnsan kaygılanıyor.
Hanifi de gelmedi bu gün. Sanırım Yaşar’ı hastaneye götürdü.

AKŞAMA DOĞRU
Yalnız başıma kalıyorum. Okuyacağım bazı şeyler var. Suriyeli Ahmet’in verdiği çay eşliğinde onları okuyorum.  
Üst kattaki hazırlık kursunun teneffüs (bizim zamanımızda teneffüs denirdi ama bakalım gençler yadırgamayacak mı?) zamanı.
Hiçbir yaşlı kalmadı. Şimdi gençlerle salondayız ve çay içiyoruz.
Gençler Türkçe’den test olmuşlar. Tesestürlü olan kıza beni faceye ekle diyorum. Kızın ismi biraz karışık gibi geldi ilk duyduğum da. Düşündüm de böyle zamanda, böyle yazılması gerekir kararına vardım.  Hanım kızın adı. Blackmirror Akdere. Bir Anadolu lisesini bitirmiş.  Zeki olduğu belli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder