Bu Blogda Ara

21 Eylül 2016 Çarşamba

REİS


21 Eylül 2016
Gecenin 3 Vakti*

Gecenin üç vaktinde kalkmak, gök kubbenin hareketlerini izlemek... Sonra eyleme durmak arksından dua etmek; "Allah'ım rahmetine muhtacız, yağmurunu gönder, sabırsız ve aceleci kullarız." demek ne güzel.

Seher Vakti
Sabah yakın. Artık seher vakti. Yine gök kubbenin hareketlerini izliyorum ama bu sefer bulutların sağa sola kaymasını, uzaklara şimşeğin çakmasını, ışığının bana kadar gelmesini arkasından duyulan korkutucu gürültü yerine şarıl şarıl dökülen yağmuru seyrediyorum pencereden.

Haberlere devam ediyorum: “İşte dünya lideri böyle olur.”    Deniliyor çok haberde.

Öğleye Doğru

Haberleri okuyorum.
Kafamda kalanları arkadaşlarımla paylaşıyorum.

Reis Birleşik Milletlerde konuştu. Konuşmasında: “Çünkü biz insanız,”dedi. Siz değilsiniz demedi ama anlayan anladı. Zaten açıkça demesi de gerekmiyordu yani gerekeni yaptı. İşte dünya lideri böyle olur.

Hani AB söz vermişti. Türkiye’deki mülteciler için Türkiye'ye katkıda bulunacaklardı. Verilen söz unutuldu. Birliğe alacaklardı, pasaport serbestîsi olacaktı vb. Unutuldu. İşte reis bunları, gözlerine baka baka söyledi.

-------
NOT: *  Faruk Uysal’ın kalbinin genişliğine sığınarak.
 ------------------------------------- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder