Bu Blogda Ara

25 Eylül 2016 Pazar

DOĞUMUM

25 Eylül 2016

Sabah

Doğum Günü: İnternete girdiğimde uyarıldım. Bir arkadaşımın doğum günü imiş. İlk kutlayan ben olmalıydım diye düşündüm ve doğum gününü kutladım. Gerçekten ilk kutlayandım. Ama o uyarıyı bir daha ne gördüm, ne de başka kutlayan vardı. Acaba yanılıyor muyum düşüncesi ile kutlama mesajımı ve eşliğinde yüklediğim çiçek fotoğrafını sildim. 

Kuşluk

çiçekler ile ilgili görsel sonucuEyvah, diyorum kendi kendime, neden ilk kutlayan ben olmadım. Yanılmamışım, gördüğüm doğru imiş, Doktor Kızımın doğumu bu günmüş. Hayırlısı. Ben de son kutlayan olurum. Hem böylesi daha güzel olur. Şöyle ki: benim yazımı orda gören arkadaşları biraz çekiniyor ve kutlamadan vazgeçebilirler.    Çünkü ben biraz pervasızım. Konuyu uzatarak, olmaması gereken süslü cümlelerle anlatırım. Bunun içindir ki, samimi arkadaşları kutlasın, ben gün biterken. Yani ikinci güne girmeden önce…


Öğle

Benim Doğumum

Peki, benim doğumum ne zaman? Nüfusta; 04.01.1950 yazar. Ama değil. Köyümüz, Ynicekale Nahiyesine bağlı. Yenicekale’in  dört obası var. Doğduğum gün Cuma imiş. Dedem köse Mehmet Nahiyeye Cuma namazına gidiyor ve muhtara: “ Bizim Ahmet’in oğlu oldu,’ diyor. O gün için bu söz yeterli bilgi. Muhtar, kayıt defterini açıyor ve 04.01.1950 olarak kayıt ediyor. O gün: 21 Ağustos 1953’tür.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder