Bu Blogda Ara

7 Ocak 2012 Cumartesi

köydeyim

15 EYLÜL 2009


Köydeyim. Dermansız olsam da, ne yorgun, ne de bitkin değilim. Değilim, çünkü ana/baba ile senenin Kadir’ini geçirmenin içime verdiği haz her şeyi bastırıyor.

Yatıyoruz.

Babamla aramızda birkaç metre var.

AHMET HOCA

*

GECE
Gecenin bir yerinde uyanıyorum. Daha sahura saatten ziyade var. Evin arkasındaki yoldan mezarlığa doğru ilerliyorum. Karanlık bir gece olsa da sokak lambalarının ışığı önümü gösteriyor.
Dereden gelen muazzam su sesi beni bu yöne götürüyor.
Köyden gelen solak lambalarının ışığı tükeniyor ama telefonumun ışığı bana yetiyor.

17 EYLÜL 2009

KUŞLUK
Televizyonda Kamil’i görüyorum.
Kamil*, şimdilerde bir şehrin Milli Eğitiminden sorumlu yönetici.
Spiker çok şeyle soruyor. Sorulardan ustalıkla sıyrılmayı biliyor.
Mutlanıyorum. Yitirdiği bazı değerlere yeniden kavuşan biri gibi hissediyorum kendimi.

*

Kamil Aydoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder