Bu Blogda Ara

9 Eylül 2016 Cuma

UMUT

çiçekler ile ilgili görsel sonucu
9 Eylül 2016
Bu gün sosyal medyada, ELİF CANDAN DEMİR’in sayfasında şöyle bir yazı ile karşılaştım. FECR suresinin son 4 ayetini getiriyor yazar önümüze.
Fecr Süresi:
27, 28, 29,30. AYETLER: "Ey huzura kavuşmuş insan! Sen O'ndan hoşnut, O da senden hoşnut olarak Rabbine dön. (Seçkin) kullarım arasına katıl ve cennetime gir!"

Elif Candan Demir’in yazısına şöyle yorum yaptım:
·  ELİF CANDAN DEMİR Fecr Süresinin 27, 28, 29 ve 30. Ayetlerinin anlamını sayfasına getirmiş.
·  Bu ayetler beni uzun uzun düşündürür. Sonra yeniden yeniden  okurum, mutlanırım.
·  Eğer yazarın izni olursa,  ben de öncesindeki bir ayeti buraya taşıyacağım.
·  Ferc Süresinin 26.  Ayeti şöyle:  (CEHENNEME GİDECEK OLAN DA) "KEŞKE BU HAYATIM İÇİN ÖNCEDEN BİR ŞEY YAPSAYDIM," DER.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder