Bu Blogda Ara

8 Aralık 2016 Perşembe

ROMANIN İSMİ

1.    ELİF
2.  ELİF’İN GÜNLÜĞÜ
3.  ELİF’İN ÖYKÜSÜ

Romanımın adı ne olmalı, henüz karar vermiş ya da verebilmiş değilim.
Romanda iki Elif vardır. Birincisi: sekiz ay önce tanıştığım, dişimi çeken, dişimi yapan ilk günlerde olağanüstü güzel davranan Elif. İkincisi. Kırkbir sene önce her bir şeyiyle ayan beyan düşümde gördüğüm fakat sonradan kaybettiğim, 41 sene geriden beni takip eden yani aynı ilin lisesini ve aynı üniversitenin değişik bölümlerini okuduğumuz Elif. İkinci Elif’te beni aramaktadır, ben de onu.  Dişçi Elif’in son günlerdeki, bana olan hakaretini öğrenen birinci Elif’in öfkesinden de bahsedeceğim romanda.

13 EKİM 2016 tarihinde şu mesajı atıyorum dişçi Elif’e:
Sanırım bu gün çalışmıyorsun. Dişimde bir sorun var.

Elif: Randevu al gel Amca, bakalım
Ben: 12 saatten beri yoktun, bu yazıyı gönderdim. Sen de ekranda göründün. ,
Senin yaptığın dişte sorun. Yine de randevu alacak mıyım?

Elif:  Normalde alınması gerekiyor ama sen yine de yarın öğleden sonra üçten önce gelmeye çalış.
Ben: Alınması gerekiyorsa alırım. Ama hemen vermezler (yakın tarihe vermezler) sanırım.
Suç bende, hata benim. Aman sen hayıflanma! Dolguyu yaptırırken iltihaplı olduğunu söylemedim. Az da olsa bir iltihap vardı. Ama ağrı fazla değildi. Şimdi de fazla değil.

Elif: Sen yarın gel Amca, bakalım
Ben: Yarın üçten önce gelmeye çalışırım.

14 EKİM 2016 tarihinde şu mesajı atıyorum dişçi Elif’e:
Sana küstüm.

15 EKİM 2016 tarihinde şu mesajı atıyorum dişçi Elif’e:
Benim yerimde sen olsan ne yapardın?
Evet, sana küstüm dedim. Yalan mı söylemeliydim.
Küsmek olmasa bile kırılma oldu.
Sanırım her şey güzel olur. Eskisi gibi devam ederiz.
Sakın başka anlama;  bir babanın kızı gibisin sen?
Baba kızına kırılır ama bir zaman sonra kırgınlığı gider, her şey ilk haline döner.
Şimdi açıklama yapacağım. İçimden geçenleri senin de bilmeni isterim.

AÇIKLAMA: Oruçtan önce senin yazılarını kelime kelime inceledim. Muazzam bir kişilik olduğu kanaatine vardım. Dahası, benim kızım yok. İşte kızım dedim kendi kendime. Seni bir babanın kızını sevdiği gibi sevdim. Şefkatle şevdim. Şeytanı kendime hiçbir zaman yaklaştırmadım.

Elif: Sağ olasın Ali Kemal Amca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder