Bu Blogda Ara

7 Ocak 2012 Cumartesi

ARKADAŞIM / MUHİTTİN

muhittin
10 ağustos 2009

ikindi sonrası telefon ediyor. Kendisi söylemese de sesini tanıyorum. Aşina olduğum bir ses.
yııllar sonra benim şehrime geliyor. Oh ne yiyi.

gece
Amcamın oğluna telefon ediyorum. Telefona kızı B. çıkıyor.
Onu evde bulamıyorum.

11 Ağustos 2009

Ali ile Muhittin'i buluyoruz.
Muhittin, Yakup amcanın misafiri imiş iki gündür.

Şimdi Yakup amcanın evindeyiz ve eskileri yadediyoruz.
İlk tanışmamız ilginç.
Tanışmamızı kendi şöyle anlatıyor.
"20 kadar öğretmen adayının ataması aynı anda yapıldı bu kente.
82 yılının şubatıydı. Soğuk bir gün. Caddede dolaşırken biri bana sahip çıktı. Tanımada zorlansam da, kendimi zorlayınca okul yıllarından arkadaşım Kalender olduğunu çıkardım. Kalender, beni kalenderce karşıladı. İşyerine gelmemi istedi.
İşyerine geldiğimde onu bulamadım.
İsmini sonradan öğrendiğim biri vardı. Çankaya. Benimle ilgilendiği pek söylenemez.
Sürekli kendi kendine söylendi, durdu. Pencere kenarına gidiyor, geliyordu. S. diye bir bayandan bahsediyordu.
Akabinde sen geldin. "
Benimle tanışmanı hatırlıyor musun? diyorum ona.
Hatırlıyorum diyor o.
Hayır, öyle değil. İlginç olanı nereli olduğunu sordum. Sen de filan şehirli olduğunu söyleyince Yahya*'yı tanır mısın dedim sana. İşte ilginç olan şey burada. Kardeşimdir demez misin?
--
Üniversiteyi birlikte okuduk.


















---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder