Bu Blogda Ara

20 Ekim 2016 Perşembe

BAK DİYOR, BU ALİ KEMAL

ÖZÜR: Bu gönderiyi daha önce (14.10. 16) paylaşmıştım. Bir hata sonucu silindiğinden, arkadaşlarımın affına sığınarak yeniden paylaşıyorum. 
---------------
• Diş için doktorla konuşuyorum, ilgileniyor. Filan zaman gel diyor. 
• "Geldim, diyorum doktora, ağrıyordu ama kesildi, şimdi diğerinde bir sorun var."
• Muayeneden sonra filme, çene filmine gönderiyor. 
• Vakit daraldı, ben son değil de sondan bir önceki hastasıyım. İlaç yazıyor, bir hafta sonraya randevu veriyor. 
• Derken bir bayan içeri giriyor, doktor ona, “Seda” diye hitap edince, bana yabancı gelmeyen bayana iyice bakıyorum. Sosyal medyadaki fotoğrafından tanıyorum bayanı. “Seda Parsak değil mi?” diyorum doktorum Elif'e hafifce. "Evet" diyor Elif.  Sonra arkadaşına dönüyor, "bak Seda bu Ali Kemal Amcam, hani yazılarıma sık sık yorum yapardı ya, işte o” diyor benim doktor.
---------------- 

NOT: Bak şimdi açıklayayım: Muazzam bir kişilik olduğu kanatine vardım. Yalnızca kişilik mi? Yeni bir edebiyatçı doğacak dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder