Bu Blogda Ara

7 Ocak 2012 Cumartesi

HASTALIK (bu sayfa düzenlendi. )

  28 Ağustos 2009

çiçek bahçesi ile ilgili görsel sonucuAkşam başım dönüyor. Dönme sahurda da devam edince, 29 Ağustos sabahı Yenişehir Devlet Hastanesi Aciline gidiyorum. Dr. Mehmet bey muayene ediyor. Yıllar Öncesinden tanırım bu adamı. Arkadaşım Lütfü'nün ağabeyi.

Dr. Mehmet'in önerisiyle ilk defa Tomoğrafi çektiriyorum. Netice çok iyi değil. Serum veriliyor.
Serum odasında 1 saat kalınca, “ Dr. Beni unuttu.” diye düşünüyorken o peşinde bir kız çocuğuyla çıkıp geliyor. Kız çocuğuna bakıyorum; “demek bu hemşire beni gözetim altında tutacak, “ diye düşünürken, kız çocuğu beni muayene etmek istiyor. Ediyor da. Meğer, Noroloğ imiş. Haftasonu olmasına rağmen telefonla evden getirtmiş Dr. Mehmet Noroloğu.

31 Ağustos
Hastaneye, kız çocuğuna (Norologa) muayeneye gidiyorum. Filimi beğenmiyor. Konuşması, olması gerekenden yumuşak. Başka yerde 2. film çektiriyorum. Tam film çekilme anında 33 yıl önceden arkadaş olduğum ama izini kaybettiğim Turgut arıyor. Tesadüf mü, bilmiyorum? İki gün önce de aynı  sürede izini kaybettiğim arkadaşım (üniversiteden) Mehmet aramıştı. O zaman da perişandım. Yani kolumda serum vardı. (Çocukken beynimin üzerine ağaçtan düşüşüm vardı. Hastalık kendini ancak yarım asır sonra gösterecekti.
Lisede (ben İ. H. Lisesi okudum) sene kaybetmeme, daha doğrusu sınavlara iştahsız hazırlanmamın ve bütünleme gününe gelmememin nedeni bu düşüşüm ve sonrasında vuku bulan unutkanlığımdı. Lise ve üniversite yılarında hastalığım belirgin hale geldi. Dersi bir / iki defadan fazla okuduğum zaman  beynimin uyuşukluğunu ve dayanılmaz zonklamanın ensemden başladığını duyardım. Ancak çalışmayı bıraktığımda sakinleşir ve sonrasında huzura kavuşurdum.
Yıllar sonra baş dönmesinin zuhuru ile meydana çıktı belirtisi. 2000’li yılların başlarında 6 ayda bir, sonraları daha sık yani ayda bir olurdu baş dönmelerim. 2009 / Ağustosunda tamamıyla ortaya çıktı.)

Velhasıl, şimdi içimde daha önce ender gördüğüm bir görsellik hâkim.

Bu görsellik *Dr. Mehmet’in bana yaklaşımında gizli. İyi biliyorum ki, bu adam herkese aynı seviyede yaklaşıyor. Bu onun bir artısıdır.


NOT: *Mehmet Kılıç. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder