Bu Blogda Ara

6 Kasım 2016 Pazar

ELVEDA DOST 6

25 Ekim 2016

kayı / dodurga obası profillim 
nerde kaldı
döner dedim ama dönmedi işte
iki gidenim var
biri kızım ve biri de..
benim kızım yok ki
zamanla seni bir heykel  gibi gördüm
mermerden yapılmış bir heykel
ortaçağdan kalma bir heykel
bizans heykeli
artık heykeli kaldırdın
beni unuttun 
çocukluk arkadaşının heykelini oturttu yamacına
çocukluk arkadaşının hayalini getirdi gözü önüne
çocukluk arkadaşın senin  öğrenciliğini biliyor mu
ben de onun
ama ilk halini yalnız ben
içindeki yekinmenin varlığını duydun
arkadaşıyla  ikinci defa gözgöze gelmeleriydi bu
düşüncelerine yine de nemli çimler düğümlendi gözkapakları gerisinde canlanan ve bir an önce hitamını istediğin
arkadaşının heykelinden sıyrılarak  ruhlanmasını arzuladın

-----
NOT: Bunlar hayal mahsülüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder