Bu Blogda Ara

6 Kasım 2016 Pazar

ELVEDA DOST 7

24 Ekim 16

işte ben buyum dostum
keşfedemedim onu
(*) itler  ürüdü 
keşfedebildiğim bir sen varsın
işte ben böyle düşündüm
ben yürüdüm sen yürüdün 
mevsimin değişkenliği bana vız geldi
duymuyorum bile
ne ayazı ne güneşi hissetti  ne de nemli  havayı
her bir yerim ter içinde
göbeğime kadar ter
başkası olsaydı bu anın biran önce bitmesini isterdi başkalarının acısını paylaşmak gibi bir kaygı taşımadığından benimle karşılaştın ne selam ne de sabah
ben değil sen
acıyı  gösterir mahiyette gözlerinden bir iki damla yaş aktı
yalancı yaş  
----
NOT
(*) neden kullanamayacakmış bu kelimeyi 
ne mahzuru var 
var ki var
çevrende başı boş gezenleri kasdettim
------

2 yorum:

  1. kimi insanlarlar bireyseldir. dedikleri dedik. yani herşeyi ben bilirim sevdasında olanlardır bunlar.

    YanıtlaSil
  2. sonra. sonrası var bence: dostluğun sonunu hazırlarlar.bu da ferdi davranmadan sonra olur

    YanıtlaSil