Bu Blogda Ara

29 Aralık 2011 Perşembe

TEYZEMİN ÖLÜMÜ


 



28 NİSAN 2009

Haber sabahın ilk saatlerinde geldi. İlk acı haberi Mitat'ın hanımı ağlamaklı bir sesle verdi. Arkasından Mitat açıklamalı konuşmasını tamamladı. Olmadı bir 3. telefonla, nasıl ulaşabileceğimi bildirdi Mitat.

Yolda imrenerek baktım doğanın yeşilliğine. Bu güzelliği belgelemeliydim. Nasıl fotoğraf çekebileceğimi düşündüm sonra.

Derken dikkatimi barajın taşan suları çekti. Daha önce bu kadar dolu görmemiştim. Barajın suları yatağından taşmış. En çok ta ekin tarları üzerine. Zarar ekin tarlalarına olmuş.

Köy yerinde, teyzemin yaşını hesaplayanların çevresine ben de dahil oldum.
Sonra nasıl öldüğü anlatıldı. Değişik yorumlar ve ilginç görüşlerdi köylülerin söyledikleri.

Akşam kına yakmış saçına. Bir eline de. "Diğer elime de yarın yakarım" demiş. Saat 02civarında ölmüş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder