Bu Blogda Ara

5 Kasım 2016 Cumartesi

DİŞİMİ ÇEKTİ


Öyle dedi işte, yarım saat ısıracaksın, iki saat yemeyeceksin ve akşama kadar da tükürmeyeceksin. Amenna dedim, ilk ikisi kolay da, üçüncüye sabretmek imkânsız. İmkânsız değilse bile zor. 
Sonradan dedim ki: Amenna ama üçüncünün ucunda ikindi var. (bunları sosyal medyadan mesajla soruyorum)


Doktor Elif Candan dedi ki; yalnızca dudaklarını ısla yeter, ağzı çalkalamak sünnet.
Eyvah! Yazıklar olsun, Efendimizin vefat ettiği yaştayım. Kırk yıldır ders alırım neden şimdiye kadar bu soru çıkmadı karşıma. Az düşününce anladım ki, doğrusu bu şekilde. 24 yaşındaki genç diş tabibi Meryem bakışlı kız böyle söyledi işte.
------------


• Kişi başına geldikçe daha güzel algılıyor. 
• Doktoruma teşekkür ederim. 
• Hastanenin salonunun fotoğrafını çekerken bir hanım görüntüye gelmiş. A. Erol adında bir bayan. Dt. Gencine şikâyet etmiş. Genç yanıma geldi, resimleri neden çektiğimi söyledi. Makineme uzandı, şunu sil, dedi. Ben de silince sorun kalmadı sanırım. Genç böbürlenerek hanımına gitti. 
• AŞURE: Önceleri sevmezdim. Şimdilerde tam tersi. Önceki Cuma ve bu Cuma kıldığım camilerde aşure verildi. Ama yiyemezdim. 
• Kök dişim çekilirken orta şiddette acı duydum. Doktorum, her aşamada sordu; “acı duyuyor musun?” Ben, başlanılan işin yarım kalmamasını düşünerek “duymuyorum” dedim. 
• Neden uzanmadım ki? Çekim sonrası sıfatımda oluşan değişikliği doktor fark etti de, tansiyoncu çağırmak istedi. Ben kabul etmedim. Uzanmamı istedi, “dinlenmen gerek” dedi, yine kabul etmedim. Etsem daha güzel olacakmış. 
-----
MARAŞ DİŞ HASTANESİ 


YAKINLARDA BİR CAMİDE CUMA KILIYORUM 



cuma çıkışında aşure veriyorlar ama ben yemiyorum. yemiyorum çünkü dişim çekilecek 

dişimi çektirmek için iğne yapıldı. bekliyorum. fotoğrafları çekerken bir doktar hanım kareye girmiş. merak bu ya.. merak başa çok iş getirir. istemeyerek kendi de çıkmış. a. erol adındaki doktor içeriden görevlisini gönderdi. fotoğrafı silince genç adam gururluca hanımına gitti.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder