Bu Blogda Ara

5 Nisan 2015 Pazar

ANAM VE KARDEŞLERİ 5.

 HALİL  DAYIM

1942 doğumlu.

Halil Dayım; 1955  Yılında Döngeleden Halil kızı Naciye ile evlendi.

Bu evliliklerinden;  Güllü, Hacer, Melek, Ayşe  ve Fatma adlarında beş kızları ile Hasan, Mehmet, Süleyman, Erdoğan ve Murat adlarında beş oğulları oldu. Bu çocuklardan Mehmet,  isimli oğulları, Kasım 2011 tarihinde öldü.

Halil Dayım, bana göre yumuşak biriydi. Ben çocukken, sıkça Döngeleye giderken evimize uğrar, cebine doldurduğu cevizleri birbirine sürterek kırar, cevizlerden bana da verirdi.

Askere gittiğinde ilkokulun ilk sınıflarındaydım. Asker mektuplarını dedem bana okuturdu. Hatırladığıma göre mektup ta yazardım.


Çok çabuk sinirlenir, sinirlendiğinde içindekilerin hepsini dökerdi. Bilinenin aksine Vakkas dedeme karşı gelmesi falan yoktu. Herkesin de kendisi gibi açık gönüllü olmasını, içten pazarlıklı olmamasını isterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder