Bu Blogda Ara

16 Eylül 2016 Cuma

YAZAR VE HANIM KIZ

11 Eylül 2016

çiçekler ile ilgili görsel sonucu
YANLIŞ
Yalan mı söyleyecekmişim, Söylemem; hiçbir şey olmadı aramızda. Olmaması gerekirdi de  ondan olmadı.


APTAL ÇOCUK
Ateş yakar, su boğarmış, derlerdi de inanırdım ama umursamazdım.  Ayrı dünyaların insanıyız, edindiğim; inancım ve kültürüm  gereği sana ayak uyduramam bre  çocuk. Sen de benim kültürüme yabancısın aptal çocuk.

SANCI

Ben anlamıştım; sağ göstermiş ama sol vurmamıştın daha. Dönüş yok muydu? Vardı elbet. Erken uyandım ve yanlış olanları uygulama fırsatı vermedim sana. İsyanvari haller başlayacaktı sanki, içimde ama akabinde çok yorgun düştümse de…uyanık davrandım... uğraşılarım beni yordu bre çocuk.

ACI
Ateş yakarmış çocuk. 
Diyeceğim şu: Benim Kemal amcamı bilir misin? Nereden bileceksin, Kemal amcam sana kötü dua eder, bedduadır bu. 
Balkonda olanlar olmadı hiç bir zaman. Olmadı dedim ya, hep olmadı farzettim.
Kışın soğuğuna dayandım ve kış bitti. Şimdi baharı  bekliyorum, bahar gelecek çocuk.

YAZAR VE HANIM KIZ

HANIM KIZ - Ey çocuk! Ah çocuk!

YAZAR: Hanım Kızımın feryadı ciğerimi dağladı.
Dedim ki: Bre çocuk,  aptal çocuk!

DUA / BEDDUA

YAZAR -  Sen ne hakla benim canıma (kızıma) oyun yaparsın. Sana FETÖ'nün bedduası tutsun derim. Hani bizim Devlete yaptığı beddua var ya! İşte o dedikleri gibi olasın.  Ayağın kaysın ama ölmeyesin, erim erim eriyesin. Yaralanasın. Yaralarına kurtlar düşsün, suları aksın, Dökülgen üzümü gibi dökülesin.
Biliyor musun gecenin üç vaktini,  (ne bileceksin sen o vakti) işte tam o sularda secdedeyim. Duam şöyle oldu hep: 
Allah’ım Sen kullarına zulmetmezsin. Hanım kızımı Sen yarattın, o Senin kulun, kol kanat ger, rahmet elini uzat. Her zaman iyilerle karşılaştır. Kalbinin genişliğini öne çıkar ve ölümüne kadar sürecek mutlu bir izdivaçla ödüllendir.


HANIM KIZIN ŞİİRİ
Sana bahar hiç gelmesin
Berrak ılık ve temiz oldu her zaman içim
Gönlümden çok uzaklardasın 
Çalınmak istenen bir yaşam yok bunu bilesin
Karlar yağar ama sonrası bahar değil mi
Temizlenmek için
İster kırklan ister çim
Seninle olmadığı ortak özelliğim
İçimde yoksun
Öyle hiç tütmüyor gözlerimde
Seninle olan hatıralar
çiçekler ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder