Bu Blogda Ara

29 Mart 2015 Pazar

EDEBİ YAŞAMIN VAR



10 Mart 2015

ÖĞLE

Kız  kardeşimin maaşını alarak evine kadar götürdüm ama içeri giremedim. Giremedim çünkü evin  önündeki lağım tıkandığından girmede tereddüt ettim. İki kişi açmaya çalışıyordu. Oğlu Hacı Mehmet beni içerden gördü ve gülümsedi. Ben de maaşı bile veremeden döndüm.

İKİNDİ ÖNCESİ

Koyuncu hoca hakkında yazdıklarımın çıktısını alarak hocayı aradım. Evine yakın bir parkta  buluştuk.   Yazdıklarım üzerinde az bir değişiklik yaptık. Çünkü kendinin anlattıkların bire bir aynısıydı yazdıklarım.
Edebi hayatıyla ilgili olacak yeni bir başlık açılması gerektiğini söyledim. Karşı çıkar gibi oldu. Hayır dedi, benim edebi hayatım yok dedi. Ben var dedim. Okul yıllarında yüzlerce öğrenciye göz kulak oldun, içlerinde şiir sevgisi, yazarlık cevheri olanları sürekli kolladın.   İşte o çocukların her biri parmakla gösterilecek edebiyatçı bu gün. Siz o şiir defterini bir gün getirin. Biliyorum sen şiir yazmadın, yazdınsa da yayınlanmadı. Tahmin ediyorum sevdiklerinin şiirleri var defterde. Bazı şiirlerin fotağrafını çekerek yayınlayalım.  


----------

11 Mart 2015

AKŞAM


Öğle üzeri başlayan yağmur hiç dinmedi. Yağmur, Mart ayının ilk yağmuru olsa da son senelerin  en çok yağmuru düştü bu sene. Hatta son beş yılın toplam yağmurundan fazla yağdı bu sene. İnşallah bereketli bir yıl olur.


Takkeli Adam, Koyuncu ve Ben. 

------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder