Bu Blogda Ara

7 Ocak 2012 Cumartesi

DEĞERLİ PARA

 




11 Eylül 2009
Arkadaşın anlattıklarından sonra bir düşüncedir aldı beni. Duygulandım. Ne güzel kulların var SEN'nin demeden edemedim. Edemedim ama içimde de bir yerlerin kanadığını hissettim.

Gözlerimi ufuğa doğru alabildiğine uzattım. Önümde, kısa bir süre sonra uzun bir çizgi oluştu.

arkadaşımın anlattıkları şöyle idi:

"Abartı değil anlatacaklarım.
Herkes çıktıktan sonra, yalnız başıma mabette otururken gebç bir hanım geldi. İbadet yapacağını sanarak, yer göstermek amacıyla doğruldum. 'Hayır' dedi o. Biran, amacının ibadetten daha başka olduğunu düşündüm;

“Yardım yapacaktım.” Dedi ve elindekileri bana uzattı.
“Makbuz keselim’ dedim”

Utangaçlığa bürünerek,
“Hayır dedi o, makbuza gerek yok. Küçük bir para.”

Verdiklerini saydım. Yedi lira yirmi kuruş.

Bu değerli parayı, imamın sandığa bırakması için masasındaki makbuzun üzerine yerleştirdim.

*
Posted 11th September 2009 by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder