Bu Blogda Ara

5 Nisan 2015 Pazar

ANAM VE KARDEŞLERİ 8.

EMİNE TEYZEM

Emine Teyzem, 1947 (doğum tarihinde yanlışlık var. Sanki, Meliha teyzem’le aynı yıl doğmuş gibi yazılmış nufüsa) yılında doğdu.
1965 Yılında,  aynı köyden,  Halil oğlu 1939 doğumlu Süleyman  ile   evlendi.

Bu evliliklerinden;  1967 yılında Hatice, 1973 yılında Ayşe, 1977 yılında Fatma isimli üç kızları ile 1963 yılında Mehmet, 1965 yılında Arif, 1969 yılında Ali (Malik), 1971 yılında Bilal adlarında dört oğulları oldu.
Emine teyzemin kocası Halil oğlu Süleyman 18.10.2014 tarihinde öldü.
Kendisi de, kocasının ölümünden 4 ay sonra öldü.

ÖLÜMÜ NASIL OLDU: Yıllarca hastalık çekti. Ameliyat oldu ve hastanelerde yattı.
Teyzelerimin ve dayılarımın arasında beni en çok sevenlerden mi desem?  Bilemiyorum ama bana öyle de gelmiyor değil. Belki de ben de onu çok severdim.
Köyde her ailenin beş on davarı olurdu eskilerde. Davarlar için çoban tutma yerine, sırayla (nöbetleşe) davarlar yayılırdı. Sıra kendine geldiğinde, azığımı hazırlayarak beni davarlara çobanlık etmek için gönderirdi.
Küçükken bize sık gelirmiş. Ben fazla hatırlamıyorum. Bir gün beni dedemlere götürürken yolda bir genç, köpeğini üzerimize salmış. Teyzem ve ben çaresiz kalmışız.

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder